Розробка неймінгу, стратегії позиціонування та загальної стилістики для нового житлового комплексу.
Після вивчення місця розташування та цінового сегменту ЖК, команда запропонувала клієнту зупинитися на назві "Фамільний". Обране слово в першу чергу асоціюється із сімейними цінностями та поняттям "родового гнізда". В основу логотипу лягла стилізована сучасна сім'я, що дозволяє додатково обіграти назву, та викликати у потенційних покупців необхідні асоціації. В ході розробки стратегії ринкового позиціонування ми особливо відзначали сімейні цінності та затишок, наступництво поколінь та асоціаціях із сімейним вогнищем. В оформленні були обрані округлі лінії – це рішення найбільш точно відображає концепцію сімейного затишку та комфорту. Крім того, стиль в оформленні тісно пов'язаний із закругленими формами самого ЖК.